- Reklamos davėjas, norėdamas Įstaigoje organizuoti reklaminį renginį, ne vėliau kaip prieš 20 darbo dienų iki siūlomos reklaminio renginio organizavimo datos turi elektroniniu būdu (elektroniniu paštu administracija@jklinika.lt) pateikti prašymą organizuoti reklaminį renginį (toliau – prašymas), kuriame turi būti nurodyta:
- Informacija apie reklamos davėją (pavadinimas, kontaktiniai duomenys);
- Reklaminio renginio pobūdis: renginys skirtas tik tos Įstaigos sveikatos priežiūros specialistams ar ir kitų asmens sveikatos priežiūros įstaigų sveikatos priežiūros specialistams;
- Siūloma reklaminio renginio data ir renginio trukmė;kokios profesinės kvalifikacijos sveikatos priežiūros specialistams skirtas reklaminis renginys;reklaminio renginio tema, numatomo (-ų) pranešimo (-ų) pavadinimas (-ai);
- Numatomos pateikti informacijos apie reklamuojamą produktą reklaminiame renginyje išsamesnis aprašymas.
- Reklaminis renginys gali būti skirtas informacijai apie vieną ar kelis reklamuojamus produktus pateikti.
- Administratorius pagal gautą prašymą užregistruoja jame pateiktą informaciją elektroniniame Reklaminių renginių žurnale.
- Jei nusprendžiama nesutikti rengti reklaminį renginį, pateikiamas motyvuotas rašytinis atsisakymas leisti organizuoti reklaminį renginį.
- Sutikus rengti renginį, Įstaigos administratorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos organizuoja reklaminį renginį (suderina reklaminio renginio datą, renginio trukmę ir tematiką). Reklaminio renginio laiką parenka taip, kad kuo daugiau (tačiau ne mažiau, kaip du) atitinkamos profesinės kvalifikacijos sveikatos priežiūros specialistų turėtų galimybę dalyvauti reklaminiame renginyje ir jis nebūtų organizuojamas šių specialistų darbo metu, skirtu pacientams priimti.
- Administratorius registruoja numatomo reklaminio renginio datą, laiką, trukmę, temą, kokių profesinių kvalifikacijų sveikatos priežiūros specialistams jis skirtas Reklaminių renginių žurnale. Šią informaciją paskelbia registratūroje, gydytojų tinkleliuose ir interneto svetainėje.
- Praėjusių metų Reklaminių renginių žurnalas (duomenys) ASPĮ saugomas 5 metus.
- Sveikatos priežiūros specialisto dalyvavimas reklaminiuose renginiuose yra savanoriškas.
- Reklaminiame renginyje turi dalyvauti ne mažiau kaip du sveikatos priežiūros specialistai, kuriems, atsižvelgiant į jų profesinę kvalifikaciją, jame numatoma pateikti informacija apie reklamuojamą vaistinį preparatą ar medicinos pagalbos priemonę yra aktuali.
- Reklaminiai renginiai, kurie organizuojami reklamos davėjo prašymu, Įstaigoje organizuojami neatlygintinai.
- Įstaigoje Vaistų reklamuotojams užtikrinamos vienodos galimybės dalyvauti reklaminiuose renginiuose.
- Įstaigoje reklaminiai renginiai organizuojami taip, kad nebūtų pažeistos pacientų teisės gauti kokybiškas sveikatos priežiūros paslaugas ir Įstaigos vidaus tvarkos taisykles.
- Reklamos davėjas, ne vėliau kaip likus 3 darbo dienoms iki reklaminio renginio datos, praneša elektroniniu paštu atvyksiančio vaistų reklamuotojo vardą, pavardę, pareigas. Kiekvienas reklaminio renginio dalyvis pasirašo registracijos lape (Priedas Nr. 3), nurodydamas vardą, pavardę, darbovietę ir kontaktinius duomenis. Reklaminio renginio dalyvių registraciją vykdo reklamos davėjas. Įstaiga tvarko šiuos duomenis reklaminių renginių ir juose dalyvavusių specialistų apskaitos ir Apraše nurodytų reikalavimų laikymosi priežiūros tikslais. Įstaiga asmens duomenis saugo dvejus metus nuo reklaminio renginio dienos. Reklaminio renginio dalyvių skaičius pateikiamas vaistų reklamuotojui.
- Įstaiga dėl objektyvių priežasčių turi teisę atšaukti numatytą reklaminį renginį. Apie tai Įstaigos atsakingas asmuo ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną raštu ar elektroniniu būdu informuoja reklamos davėją. Atitinkamai reklamos davėjas turi nedelsdamas, bet ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną, pranešti atsakingam asmeniui apie tai, kad dėl objektyvių priežasčių vaistų reklamuotojas negali atvykti į numatytą reklaminį renginį. Administratorius apie neįvykusį reklaminį renginį turi pažymėti Reklaminių renginių žurnale ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo numatyto reklaminio renginio dienos. Informacija apie atšauktą ar neįvykusį reklaminį renginį turi būti viešai skelbiama Įstaigos interneto svetainėje ir registratūroje. Pasibaigus renginiui elektroniniame Reklaminių renginių žurnale administratorius įrašo patvirtinimą, kad renginys įvyko.
- Vaistų reklamuotojas privalo:
- Nešioti darbuotojo tapatybę patvirtinantį dokumentą (darbo pažymėjimą) taip, kad būtų aiškiai atpažįstamas darbo metu;
- Dalyvaudamas Įstaigoje vykstančiame reklaminiame renginyje, pateikti kiekvieno reklamuojamo preparato charakteristikų santrauką arba užtikrinti jos prieinamumą kitomis priemonėmis;
- Perduoti Įstaigoje vykusio reklaminio renginio metu gautą informaciją apie reklamuojamo vaistinio preparato vartojimą, ypač apie pastebėtas nepageidaujamas reakcijas, vaistinio preparato registruotojo mokslo tarnybai.
- Vaistų reklamuotojui draudžiama:
- Asmeniškai susitikti su Įstaigos sveikatos priežiūros specialistu, turinčiu teisę skirti vaistinius preparatus, ir suteikti jam informaciją apie reklamuojamą vaistinį preparatą, sveikatos priežiūros specialisto darbo laiku, skirtu pacientams priimti;
- Reklaminio renginio metu, taip pat prieš jį ar po jo Įstaigos sveikatos priežiūros specialistui siūlyti ir/ar žadėti dovanas, piniginę naudą.
VAISTINIŲ PREPARATŲ IR MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ REKLAMINIŲ RENGINIŲ ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS